Docházkové systémy
Docházkový systém slouží k evidenci docházky zaměstnanců, sledování jejich pohybu během pracovní doby a přípravy podkladů pro mzdovou agendu. Používáním docházkového systému dosáhnete snížení chyb při zpracování údajů o docházce, efektivnějšího využití pracovní doby a zlepšení osobního přístupu zaměstnanců k jejich pracovní povinnosti (což zvyšuje pracovní morálku) a také odstranění neoprávněných přesčasových hodin.
Systém poskytuje široké možnosti konfigurace pro každého zaměstnance, včetně uživatelsky definovaných kalendářů a časových složek. Dále umožňuje různá nastavení pro schvalování, převádění nebo proplácení přesčasů a příplatků, evidenci návštěv, plánování absencí a kapacit a centrální správu poboček firmy. Mobilní docházka je také součástí tohoto systému. Principem práce docházkového systému je sběr dat pomocí evidenčních terminálů a identifikačních médií zaměstnanců. Terminály jsou zaznamenané na klíčových místech objektu, jako hlavní vchody nebo vstupy na, kde se příchody, odchody a volitelná přerušení pracovní doby.
Docházkové systémy a jejich snímače, které vám naši servisní pracovníci nainstalují dle vašich požadavků:
- Bezkontaktní přístup, např. čipem nebo kartou
- Biometrické ověření, pomocí otisku prstu, obličeje
- PIN kód